Tuesday

Unte.KureKure dan juge BiriBiri...

Assalamualaikum..


Waa!!suda lame sangat aku tak menge-post.Baru abis final exam plus xde mende nak di post.huhu.Cuti sem da setat dan ak xtau nk buat ape nk keje pon mcm sekejap sgt sbb ak pnye cuti sem pn sbulan.huhu.Tapi ari pertame cuti sem dihbiskan bersame TOMEI~~(bkn name sebenar).


Pagi itu indah seperti biase,pastu jam 10 dpt cll dr brader tomei..


tomei: weh buley tolong teman aku anta barang pegi nilai x arini?
aku   : erk..barang?!.barang pe?*gaye ngantok baru bangon tido..
tomei:adowwaa..nk ikot x?
aku   :ok.nak.


Naseb baik la die jempot aku nek kete.kalu x..mmg x la aku nk nek moto pegi nilai.wakaka.
Bile bro tomei ni smpai ak da terkejot giler.tgk blakg die penoh ngn kotak.Perrghh..ni betoi2 "barang" ni.berlaku dialog antare aku ngn bro tomei..


aku   :weh!! ko bawak brg pe ni?
tomei: adowwa!!
aku   : jgn barang haram suda la.
tomei: haha.*gaye gelak mcm yakuza nk bunoh unte


Otw pegi nilai mcm2 la aku borak ngn bro tomei smpai la aku kt nilai.Sampai je kt nilai die tros pegi TESCO.Sampai je kt tesco ak ngn tomei pon bawak la "barang" die tu masok tesco.Rupe-rupenyer barang tu adelah susu apetah .Die ade bukak kdai kt tesco then die anat la stok susu apetah tu kt kedai yg mkcik beliau jage.haha


Lepas da abis wat keje.tomei ckp da lame xtgk wayang.So ktorg grk la dr nilai pegi ke alamondi kt putrajaye.Sampi je sane tros ktorg pegi kaunter nk bli tiket.Kitorg pilih cite THOR.Sbb org kate besh.time nk beli tiket tu..


aku & tomei  : kak nk tgk cite thor due tiket ea.
akak xcantik : sume skali RM 34 jer dik.
aku : What da F!!(dlm atila)
tomei: akak asl mahal sgt kak?
akak xcantik: xnmpk ke kt situ tulis 3D.
tomei: ohh..so ko nk tgk gak ke cite ni ke tgk cite lain.
aku: tgk jela.lagipon ak xpenah lg tgk wayang 3D ni.*gaye xiklas


Aku ngn tomei pon masok la wyg pastu dpt la spek huduh plus xselese giler aku pakai.
huduh kan?asl la xdesign mcm spek rayban ke.

First time ak tertido time tgk wyg.haha.da la 3D.naseb tertido kejap jek.tp cite thor tu terbaik la.Nk tau x cite die cmne.
  1. Korang pegi kt cinema yg terdekat ngn uma korg
  2. pegi kt kaunter bgtau nk tgk yg 3D ke biase.
  3. pastu bayar.
  4. pastu beli popcorn
  5. pastu tgk la sendiri cite tu.haha
  6. ulang step 1-5 bile ade kwn korg tnye pasl cite yg korag tgk kt wyg.
Lepas tg k wayang singgah ESSO mkn french fries.haha.*itupon nk cite

 sedap!!
nyam..nyam..nyam..



okok.banyak giler aku mepek mlm ni.SELAMAT MALAM =) kenyang~~

 









1 comment: